maandag 1 september 2014

Overnight Oats

Gisteravond ging dit prutje in de koelkast....


Uit het VZL boek
30 havermout met 150 ml sojamelk

Tsja wat moet ik ervan denken,al eens die instant gehad en niet enthousiast,
+ de opmerkingen op FB,hahaha nou  'it sil heve' deze ochtend.
Boek er weer bij..
1/2 banaan (kinderbanaan in z'n geheel in stukkies...)
handje hazelnoten (uit de 'snoep'notenpot gevist en ook hazelnoten..)
15 gr pure chocola (kijk dat klinkt goed...)

Het goedje--->behang plaksel zegt Eef....uit de koelkast gehaald, geroerd, geproefd...
maar ff in de magnetron...ping..
en toen alles erbij in gedaan, o ook nog wat blauwe bessen!


Nou ik kan je zeggen dat ik nog nooit zooooo lang over een kom ontbijt heb gedaan....
tsja vies...nee..mijn ding...nee..
Dus de overige havermout gaat in een koekjes recept ofzo...

Maar wat me wel opviel is dat ik de hele ochtend, incl. de boodschappen doen-->verleidingen....
geen 'honger''..nee trek had.

MMM ga je denken hé... 
toch maar weer es??????


X




Geen opmerkingen:

Een reactie posten