zondag 14 september 2014

Bak modus deel 2

 Omdat ik toch al aan de bak was het boek van Rens erbij gebakt eeh gepakt.
De ontbijtmuffins die ga ik doen..met een paar aanpassingen ,
want niet alles in huis...ach ja ik en recept volgen...
Hier mijn variant:

 50 gr havermout bij gebrek aan 100 aangevuld met--->
50 gr amandelmeel
1 tl bakpoeder (wijnsteen heb ik niet...)
2 rijpe bananen
3 eieren
2 tl kaneel maar omdat ik geen vanillepoeder (2 tl)nog wat extra kaneel
snuf zout (celtic seasalt)
100gr moerbeien maar zoveel had ik niet dus met wat ik had 
aangevuld met muesli met stukjes/dingetjes...
Oven voorverwarmen 180gr alles in de keukenmachine behalve de moerbeien!!
Mixen daarna in kom doen en de moerbeien erbij,doorroeren en dan 2 el in de muffinvormpjes
(cake vormpjes)die weer in zo'n muffin bakblik staan.
30 min in de oven af en toe ff check of ze niet te bruin worden (stuk folie erover doen dan..)

En smullen maar!
Ontbijt/tussendoor njumnjum
en de rest kun je weer invriezen.


Dus op mijn sport ochtend een smoothie,die ik niet op kon 
dus na de sport een lekkere kick
en een muffin als ontbijt.
Goooo zumba!!!!



X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten