zondag 14 september 2014

In de bak modus

Ik had zin om te bakken,maar niet te ingewikkeld hoor....
ben geen bakSter as we now..
Ben ook erg van de makkelijk en snel graag.
In de '30 dagen voel je fit'groep ging het deze week over:
Brood wel/niet.
Ik eet ook minder brood en zoek er lekkere vervangers voor en mini frittata's/egg muffins zagen er jummie uit!
Je pakt een muffin vorm en cake vormpjes die doe je erin 
en je gaat ze vullen met wat je maar hebt!

Mijn variant:
geitenkaas/chorizo/gerookte kipfilet (om en om)groene asperges in stukjes/kastanje champignons/rode peper/itliaanse kruiden uit de vriezer/perano kaas geraspt en chedr geraspt/cia en hennep zaad en eroverheen een eimengsel met peper en zout.O en nog wat verse basilicum.
Maar wees creatief,restverwerking muffins ideaal.


HOI, it's me Bus :p


Tadaa een lekkere lunch,na gepiel uit de papieren vormpje (werkt niet goed...)
De overige invriezen en pakken wanneer je er zin in hebt.
Snel ontbijt/lunch met salade erbij.
Easy peasy...


En ik bakte deze dag ook nog verder...zie volgende blog :)



X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten