zondag 14 september 2014

Home made wraps

Het moet heel simpel zijn, zelf wraps maken.
Ja het klopt!
Er zijn veel varianten mogelijk ik wilde die van mij van boekweitmeel maken.
Ik kwam dit recept tegen...ergens..voor 6 wraps (ook weer meer om in te vriezen)

400 ml water
200 gr boekweitmeel(of spelt..)
2 eieren
snuf zout
Nu kun je ze zo laten voor b.v zoete vulling maar voor hartig kun je 
nog 2 tl kerriepoeder en 2 el bieslook toevoegen.

Alles mengen tot beslag en dan gaan bakken in een pan met koksolie.
Flinke sleef erin,draaien schudden en bakken op middelhoog vuurtje  
en voorzichtig omdraaien.

Voor mij was dit een maaltijdwrap dus ik vulde met rucola en veldsla,
ooja eerst insmeren met de zelfgemaakte hummus!!
dan gebakken uitjes en kastanje champignons,
tomaat in stukjes,
en gebakken biefstuk reepjes
@ the side komkommer stukjes...


Heeeeeeeeeeerlijk en zeeeeeer vullend!!!
Enne ik heb nog veel ingrediƫnten over dus van de week een lekkere lunchwrap!!!

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten