dinsdag 19 augustus 2014

Smoothie Red

Ontbijt smoothie, of middag dip shake, ik was er nooit zo van maar deze is heeeeeerlijk en makkelijk te maken.
Voor 1 pers. maar ik haal er makkelijk 2 grote glazen uit, dus die dip vanmiddag is gecovered... :P

ONTBIJT today

Wat zit er in de smoothie shake ( beetje van Rens en beetje van mij) --->
1 banaan
kwak griekse yoghurt,vol ( mijn toevoeging...)
in 200 ml (kokos) water/sap 3 eetl. goijibessen wellen (staat nacht of 3 uur,ehh vergeten...5 min ook ok...)
1 tl. lijnzaad ( ik heb scheutje lijnzaadolie gedaan..)
1 tl. chiazaad (en ik heb er ook hennepzaad bij gedaan...)
cacao nibs ( om zo te snacken brrrr,maar hierin lekker...proef ze niet meer haha..)
en i.p.v kokoswater wat kokosrasp erin gemikt
en last...frozen fruit ( ik had een mix liggen van rode en blauwe bessen e.d....)
Nou alles in een blender gooien en mixen tot een shake!!

Ready to serve, enjoy.
Powerfull start of the day....wel nodig...het is nog zooooo vroeg......

X




Geen opmerkingen:

Een reactie posten